Sunday 29 June 2008

"""

разкъсвам се
наглостта ти няма никаква задръжка
не се сещаш за мен
не ме търсиш
не ти трябвам
само (все по-рядко) ми изливаш потоците от думи
и глупави емоции
периодично
никой не би ги излушал и не би им откликнал (за сега)
последен глупав, безволеви, жалък пристан
на безкрайни прищявки
надали си някога се сещал, че това са копия, шарпнели
забиващи се в остатъка от съществото ми
имаш ти :
любов;
вещи;
храна;
разбиране;
малки краткотрайни "цели";
"заетост" ако щеш
аз имам само :
неразбираемата обич към твоята лайняна личност ;
фотоапаратът ;
хляб ;
никому кому да кажа колко мразя ;
дупка-бъдеще зейнала ;
време, което ме убива, с това че не спира да е празно...
не искам да трябва години да се боря със това
ПОМОЩ, МАМКА МУ СТАРА.

1 comment:

Anonymous said...

много интересно, благодаря