Sunday 29 July 2012

направих ли те предаден?
не-оправдах
виденията за другата
истинска топлина?

аз бях малка
бях твърде красива
аз бях малка
бях вечно сама
виждах тесните точки в очите ти
потъвах в тяхната празнота
къпех се в болката
качвах я на плещите си редом до моята 
така и не можех
леко дори
до теб наистина да се приближа
не ме искаше
не ти бях в списъка с нужни неща
или...
просто няма значение нищо
тогава
сега

всичко обслужи ми нуждата
с мазут да полея
да замразя в точката на кипене
детето-врабче
да науча за мръсното&несправедливостта
хиляди грешки
актив да натрупам
срам
вина
кошмари
белези
срамвинакошмарибелези

все още се наводняват очите ми
спомням си мирисът
на онези места
и все пак, да знаеш
крача със бремето
дърпам нанякъде
загърбвам
обръщам
обгръщам нови неща
третирам си раната
и ставам жена

No comments: